Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

dag 4

Av Inger Ljung - 2 juli 2010 00:34

Dennna dagen börja med ännu längre sovning, både mormor och jag sov till 10, i morgon ställer vi klockan.

Efter frukost och alla morgonbestyr tog vi bussen till centralen för att åka Rundan, var jätteintressant, dom berätta om ett fängelse som fanns förr och ett konstigt hus som skulle ta emot bomber.Såg många båtar.

Sen bar det av till Folkets Park för att lyssna på Gitte Pålsson och leka, inga karuseller i dag. Sen bussen hem, fy vad varmt det var, hemska bussar.

Sen var vi hem till mig och hämta lite mer kläder och plocka bort all reklam, därefter var vi på mormors gård, lekte med Benjamin och Gabriel som också var hos sin mormor.

Middag åt vi på balkongen, kyckling och pommes, jag har fått bestämt mat hela veckan.

Toppenställe detta, kan lätt bli en vana.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger Ljung - 4 juli 2010 00:42

I dag har vi inte gjort något särskilt, var ute och cykla ett tag men alldeles för varmt så jag ville in igen efter en halv timme. Men vi har iaf tvättat så mina kläder är rena tills mamma och Johan kommer hem, därefter var vi och handla lite bl a ...

Av Inger Ljung - 3 juli 2010 01:02

Vi skulle ju gå upp tidigare i dag men det blev det inte för jag var på myshumör så mormor fick inte gå upp. Till sist kom vi iaf upp och i väg till Bjärnum kom dit strax efter 12 då var det bara att byta om så man kunde hoppa i poolen, det är nog ...

Av Inger Ljung - 1 juli 2010 00:08

I dag vakna jag av mig själv mormor behövde inte väcka mig. I vanlig ordning gick vi upp och åt frukost, sen skulle jag sitta i fotbad frör att få av plåstren på "pluppen", men det har gått bra hittills. I dag var det lite sämre väder så vi passa...

Av Inger Ljung - 30 juni 2010 00:10

Vakna lika sent idag mormor fick väcka mig halv 10. Åt frukost och gjorde oss i ordning för att gå till sommarskoj på Almgården och träffa Simon. Vi gick tipsrunda mormor och Erika hjälpte oss. Sen en massa hoppande i 2 olika hoppborgar, sen blev v...

Av Inger Ljung - 28 juni 2010 23:29

I går kväll kom jag hem till mormor och ska vara här en vecka, då mamma och Johan är på semester. I morse sov jag gott mormor väckte mig halv 10 det första jag sa var "var är Johan" den stora idolen var inte här, men det gick bra ändå. Efter fruk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards